2008. március 16., vasárnap

Húsvéti versek, húsvéti locsolóversek

Húsvéti versek, húsvéti locsolóversek

Én még kicsi vagyok,
Verset nem tudok.
Majd jönnek a nagyok,
Mondanak azok.


Az erdei kék ibolya,
Szép mint a lányok mosolya.
De mindkettő tovább szépül,
Ettől az illatos izétől.
Látod még megvan a fele,
Megöntözhetlek-e vele?


Húsvét táján édes szokás,
A vödörrel locsolkodás.
Nálam is van szagos kölni,
Ha rád öntöm meg fogsz ölni?


Zöld erdőben jártam,
Két őzikét láttam.
Az egyik kacsintott,
Ide a forintot!


Palotay Gyöngyvér: Húsvét
Itt a Húsvét eljött végre
A szép lányok örömére.
Mert a lányok szép virágok,
Illatos víz illik rájuk.
Kit húsvétkor nem locsolnak,
Hervadt virág lesz
Már holnap.
Ne fuss hát el szép virágom,
Locsolásért csók jár, három!


Ajtó mellett állok,
Piros tojást várok.
Ha nem adják párjával,
Elszökök a lányával!


Húsvét van,
Odakinn mosolyog az ég is.
Adjanak egy ezrest,
Mosolygok majd én is!


Húsvét van, odakinn mosolyog az ég is,
Adjál egy ötezrest, mosolygok majd én is.



Küldj te is hasonlókat...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

jo kezdet